Wednesday, January 20, 2010

I want to be loved.

Well it has been sometime last I updated my blog I think?
This feeling's confusing and I have no one to tell.
Again, I don't know if I'm right.
How I wish....
How I wish everything never happened.
I'm taking it too serious?
Well I went to a friend's blog, saw him posting stuff about a girl.
Realised that, I don't actually have a space to drop down every single thing of my life now.
Sigh~
It's no longer the same.
Shall I share here?
Ever again?
Am not happy.
(Sorry to Willy, my baby if he's reading.)
我真的不开心。
没有被爱的感觉。
没有拥有与被拥有的感觉。
我想有被爱的感觉。
为什么刚在一起却什么被爱的感觉都没有?
对我来说,男朋友只是个名词。
为什么给我的感觉是个陌生人?
以前却没有这种感觉?
是认识得久了吗?
清楚知道自己的心里有他,他也表明了他是爱自己的。
为什么拍拖没有拍拖的感觉?
不会提到他就会很开心,有聊不完的话题?
总是没话说。
我寂寞?我想说话却也没话说?
跟他提了这些问题,他的反应让我很心痛。
他说这是他的问题,没话是他的性格。
他问我,“可不可以不要那么好?”
我不知道自己好在哪里了?
目前为止是没有发过脾气。。
一来,我们刚在回一起,还很陌生?没有问题?
(可是我觉得很大的问题啊?
拍拖没有拍拖的感觉,甚至当他就在我眼前,
我只知道这个人是我男朋友,
其他的什么都不懂。
感觉上我们的心不是靠在一起的。)
二来,我也不知道他有什么地方不是可以让我发脾气。
他的时间表不会有改变。。
“星期一到星期五:
早上9点做工到6点,
过后去gym,
回到家都夜了,
累了,要睡觉,
我也没机会说什么,也不知道可以说什么。
有时晚上他要过来找我,
心想,都那么夜了,他又不是挨惯夜的人,
另一天又有做工,
是他真的没时间真正陪自己吗?
可是我们真的没话说!!
沟通有问题?
我知道他的性格,较静,没有要求什么。
只能说顺其自然。
星期六:
早上9点做工到5点,
过后就是我的时间,
一直到礼拜。”
我也需要回家的。。
kepong来cheras太远了?
为什么weekdays晚上见面对我来说累人?
另一天上课的上课,做工的做工。
就一个礼拜见一次面?
其实是够的,还是那句,
或许他对自己来说是陌生的吧。
所以总是感觉不到他。
不想再见,不喜欢那种感觉。
热恋?
完全没有那种感觉。
想念,却没有‘实际’感。
他就好像不是我的。
他是怎么想的我也不知道。
“两个人一齐,最大既问题系沟通唔到,但系无野讲仲惨!”
不是他没心,是我太有心。
不是他不在意,是我看得太重。
I wish to live happily, to live a fairytale.
I don't want that there's only love in my life.
There's no such thing from now on.
No staying home thinking rubbish.
No spending time thinking rubbish.
JUST LET EVERYTHING BE LIKE WHAT IT SHOULD BE.
Have major class to attend at 5pm..
Need to practise hard.
Remain awake again.
Sigh~
When can I live a normal life?!
Jury Jury Jury
Recital Recital Recital
All the best to moi.
*loves*

No comments: